Scade hipertensiunea cu mai mult peste, mai puține grăsimi

Dacă ați început să luptați împotriva hipertensiunii arteriale, v-aș recomanda să combinați două metode mai vechi – consumul de pește și o dietă săracă în grăsimi. Consumul de pește și o dietă săracă în grăsimi – acesta este un tratament naturist potrivit pentru cei cu hipertensiune arterială, mult mai puternic decât orice altă medicație.

O dietă sărăcăcioasă în grăsimi presupune un consum preponderent pe fructe și legume (preferabil în stare cât mai naturală, însă depinde în acest caz de gusturile fiecăruia).

Scade hipertensiunea cu mai mult peste

Constatări: consumul de pește reduce semnificativ tensiunea arterială, o dietă atentă cu un consum redus de grăsimi deasemenea, însă asocierea acestor două elemente o reduce și mai mult decât acestea separat.

Aceste rezultate sugereaza ca prin incorporarea ambelor schimbari de dieta, persoanele care iau medicamente pentru a controla hipertensiunea arteriala pot atinge performanța de a reduce sau de a opri tratamentul medicamentos.

Încercați să vedeți care sunt efectele, nu aveți nimic de pierdut. Puteți încerca această dublă dietă și în același timp consuma și medicația – cu siguranță veți observa modificări, nu doar în ceea ce privește hipertensiunea. Dacă aveți tensiunea arterială ridicată, încercați să consumați nu mai mult de 25 de calorii de grăsime pe zi și pregătiți-vă zilnic (7 mese pe săptămână) câte puțin pește, preparat simplu, fără adaos de uleiuri. Dacă tensiunea arterială este normală, ați putea include în dietă pește de trei sau patru ori pe saptamana, v-ar putea ajuta să vă protejați de hipertensiunea arterială.

Când mergeți la magazin, alegeți pe cât posibil un pește bogat in omega-3, cum ar fi tonul alb , somonul și sardinele.

Atenție! Să nu vă întrerupeți sau modificați doza de medicament fără aprobarea medicului dumneavoastră.

Care este gandul tau?