Trei SEO-luţii în două tipuri de optimizari SEO

Pentru proiectul nostru, aspecte precum creşterea traficului şi optimizari SEO pentru poziţionare fruntaşă şi benefică în rezultatele la căutări pe motoarele de căutare (gen google.com), m-au făcut să privesc cu alţi ochi ceea ce se întâmplă aici pe sit-uri.

Fiecare webmaster se loveşte mai mereu dacă nu măcar o dată, de problema ”cum aduc trafic pe site” ceea ce uneori înseamnă clar, muncă pe timp îndelungat.

Nu ştiu ce ştiţi voi despre SEO sau ce spun ei că ştiu că e mai bine pentru SEO, dar pentru mine, Search Engine Optimisation înseamnă să gândesc ca un aparat şi ca un om.

În cele două faze, realizez 2 tipuri de optimizari seo, mai exact, muncesc la site pe două canale. Nu e complex precum sună. Om, sunt deja, asta nu e greu. Aparat, engine, motor de căutare, nu e greu, căci Google Bot şi alte motoare de căutare, lucrează după cum un om le-a programat.

Aşadar, după câteva momente de analiză…

Aspectele reale, limitările, caracteristicile, capacităţi şi optimizari SEO pentru motoarele de căutare

Din start te anunţ că nu urmează o listă cu ceva rahaturi descriptive! Noi aici ne oprim cu observarea dacă vrei să faci optimizari SEO cum am făcut eu!

Faptul că există enumeraţia din titlu, mie îmi spune clar că acestea toate sunt elementele de la care eu pornesc ori pe care îmi voi baza mişcările. E mai mult o anticipare decât o muncă de modificare.

1Primul pas a fost să clarific starea mea de spirit. Când starea mea a fost calmă şi total plăcută, am sesizat că designul agreat de mine e unul curat, cu mai mult alb şi culori deschise. Apoi după ce am închegat un design al blogului lui jorjette, am văzut cum brandul, designul şi sloganul, sunt părţi rupte din tehnicile de optimizari seo (chestiile enumerate în titlu). Un design bun îţi oferă statistici bune! Vizitatori mulţumiţi şi activi!

Sigur nu îmi ajunge doar asta, aşa că am trecut la expuneri din culise. Din culisele unui webmaster, am scos spre publicul liber, următoarele: cuvinte cheie folosite de vizitatorii de pe motoarele de căutare, paginile către care aceste cuvinte se orientează, articole cu subiect comun, jquery, javascript, php şi css …

În paginile indexate, prezenţa combinaţiilor de cuvinte cheie, ridică puterea lor. Adică ai o pagină în care predominant ideea din texte este despre maşini de cusut cu preţ, atunci fii sigur că dacă adaugi combinaţii, fraze şi propoziţii, sintagme şi construnctii din cuvintele cheie şi altele, atragi mai mult trafic.

2Pasul doi vine acum, tot ce am făcut a fost să adaug aceste cuvinte cheie pe pagini, cu linkuri sau fără, şi să le pun în vederea vizitatorului cu un design plăcut şi deloc agresiv. Asta mi-a adus un timp de petrecut pe site, mai mare decât fără această nouă implementare.

Ceva de clickuit, ceva de vizitat!

Creşterea timpului petrecut pe site este vitală, şi nu pentru că depinde de oameni ci pentru că Google Bot sesizează vizitatorul care stă mult ca fiind de încredere şi orice face el o ia de bună şi potrivit statisticilor el va modifica părerea despre site-ul tău, PR-ul, poziţia şi chiar recomandările potrivit domeniului de activitate abordat şi siteul în cauză.

Google bot foloseşte statisticile precum un cumpărător review-urile despre produse.

3Pasul trei e şi mai îndrăzneţ! Organizăm diferite puncte de atracţie pentru vizitatori şi de acolo îi folosim în scopul creşterii cotelor statistice! Am organizat un concurs, oferim un premiu fain, vizitatorii trebuie să joace un joc (ceva foarte simplu şi distrant) – cel mai mare scor câştigă. Mâine 20 decembrie anunţăm câştigătorul. Noi cu acest concurs am câştigat mult, chiar şi promovare gratuită pe reţelele de socializare – publicitate gratis online.

Concursul se termină, nu e bai, mai facem noi ceva. Cum am făcut forum pentru femeile cu pasiuni, targ handmade online, Magazinul lui Jorjette, Bucataria lu Jorjette, tricotaje şi crosetat şi altele putem porni!

Următorul proiect sună clar prea dubios, dar publicul care răspunde este parte din target-ul nostru aşa că nu sunt curios ci doar nerăbdător să vă lămurim cu tot ce trebuie să ştiţi despre ”Să gătim unul pentru altul”, noul nostru proiect!

Articol etichetat cu:, , , ,

Ganduri si impresii pentru "Trei SEO-luţii în două tipuri de optimizari SEO":

  1. Bogdan Cristescu Smaranda
    1. Bogdan Cristescu dominic
    2. Bogdan Cristescu dominic
  2. Bogdan Cristescu dominic

Care este gandul tau?