Planul de Optimizare SEO si Promovare online

Acest plan de optimizare seo si promovare online are ca scop stabilirea unei strategii complete de crestere a numarul de impresii (afisari) in rezultatele de cautare de pe Google. Punctele incluse in plan sunt doar informative, ele nu constituie o strategie de abordare pas cu pas, ci doar o strategie de orientare corecta.

In planul de promovare online si optimizare seo avem inclusi si principalii competitori! Alaturi, vin grupurile de cuvinte cheie spre care se poate optimiza seo siteul! Apoi, cu date statistice detaliate, prezentarea cuvintelor cheie alese, poate ajuta la perfectionarea paginilor existente, sau la integrarea de continut nou venit sa intareasca pozitia siteului pe anumite grupuri de cuvinte cheie.

Optimizare SEO – integrarea cuvintelor cheie in continutul siteului

Integrarea cuvintelor cheie vizate se face treptat. Prima integrare vine in forma siteului actual, si a doua, treptat, in continutul nou adaugat pe site.

Rata de click si echivalenta dintre numarul de afisari si clickuri pe expunerile respective in raport cu planul de optimizare seo si promovare online

Un pas important in folosirea cu success a acestor grupuri de cuvinte cheie in optimizare seo, este ridicarea lor in numar de impresii. Rata de click este un aspect existent, dar ea este in raport cu numarul de afisari! Adica ai mai multe impresii, si pe baza ratei de click (CTR) observi fluxul de vizitatori. Cu cat rata de click este mai mare cu atat ai mai multi vizitatori.

Aplicarea planului de optimizare SEO si promovare online ajuta la cresterea ratei de click pe impresii (afisarile in rezultatele de cautare). Pentru cresteri normale, firesti, se lucreaza cu posibilitatile de exploatare vizuala, cat de atractiva este pagina cand apare in rezultate sau cat de satisfacatoare este cand vizitatorul o vede sau intra. De aici se extrage importanta conceptelor ca: timpul petrecut pe site, rata de respingere, numarul de pagini secundare vizitate dupa prima intrare si altele, care iti spun clar ce oferi si cum ti se raspunde!

Grupuri de cuvinte cheie bune pentru optimizare seo si promovare online

Folosind Planificatorul de Cuvinte Cheie din Google Adwords, identificam astfel 10-15 grupuri de cuvinte cheie considerate bune pentru optimizare seo si promovare online. Selectia lor se face pe baza planului de actiune, adica fara un plan de optimizare seo si promovare online, nu ai ce cauta sa te lupti pentru un loc fruntas. In cazul cel mai potrivit, pentru a avea un plan de actiune bun, se gandeste astfel:

“Vreau sa vand mai mult! Vreau sa beneficiez de vizitatori angajati in ceea ce am eu nevoie sa faca ei pentru mine! Cei care stiu ce vor si imi pot fi potentiali clienti, oare ce cauta?”

Ajungem sa avem garantat un raspuns si la ultima intrebare! Intai sa observam care este competitia cea mai mare! Pe ce cuvinte cheie din domeniu de activitate dat se ruleaza cel mai mult trafic. Unde sunt impresiile posibile? Cine sunt principalii beneficiari de acest trafic, care sunt primii 5, unde este pozitia personala in acest top 5, cum poate fi crescuta pozitia personala spre a avea una mai fruntasa (intre primii 3 este cel mai bine)? Intrebari si intrabari!

Concluzia: Ai carte, ai parte! Stii statistica, ai succes!

Oricum, iata cum, identificand aceste grupuri de cuvinte cheie, de altfel o munca statistica destul de anevoiasa, ajungi sa mergi cu afacerea ta online pe un drum concret! Este important sa vinzi? Atunci stiind ce vinzi, stii ce cauta cei care ar cumpara ce vinzi tu! Nu ai decat sa le oferi exact ce cauta sau sa arate cat mai exact ori potrivit pentru cautarea lansata! Google si el va sti si va trimite mai mult trafc pe o pagina bine optimizata seo, corect promovata online, bogata si satisfacatoare in continut sau servicii! Adaugi apoi reactiile publicului si linkurile externe (promovare online prin retele sociale, gen like si share sau g+, recenzii si testimoniale, linkuri din articole de pe alte siteuri gen bloguri sau news magazine) si ai pozitia cimentata pe anumite cuvinte cheie, tot ce ai de facut este sa astepti sa apara efectele.

Cresterile statistice au un ritm aparte. Se poate analiza cresterea in functie de ritmul specific al siteului si apoi se pot face predictii cu privire la succesul vizat. Astfel se poate concretiza dupa 2-3 saptamani daca grupul de cuvinte cheie folosit in optimizare seo si promovare online, are sau nu impact asupra evolutiei veniturilor acumulate. Daca genereaza cumva beneficii in raport cu planul de actiune intreprins pentru optimizare seo si promovare online, atunci continui puternic, ca doar nu te poti multumi cu atat!

Este acesta deci un pas de testare a calitatii muncii depuse, dar si un moment de observare a mersului, pentru un raspuns la intrebarea: Care este impactul generat in profit de optimizarea seo si promovare online pe cuvinte cheie?

Crede-ma, vei fi uimit de impact! Stiu ca nu este mult, dar macar sper sa te ajute ideile mele sa castigi mai mult! Pentru intrebari cu raspunsuri personale, stii regula, lasa un comentariu mai jos! Poate nu stii cum sa iti faci un plan de actiune bun! Garantat te ajut cu orice nelamurire ai!

Articol etichetat cu:, ,

Care este gandul tau?