Interogari de cautare > GWT: expuneri vs clickuri pe cuvinte cheie

In Google Webmasters Tools avem tabelul cu interogari de cautare in care vezi numarul de expuneri si numarul de clickuri pe acestea, in rezultatele de cautare. Pozitia in rezultatele de cautare si procentul CTR care iti spune clar care este rata de convertire intre expuneri si clickuri! Hai sa vorbim despre acest subiect!

Iti spun sincer, acum in zilele astea, interogarile de cautare sunt mai valoroase decat de mult apusa era a lui Google Search Keywords. Acum aproape 1 an, aveai acces la toate cuvintele cheie pe care cineva intra la tine pe site. Acum nu mai e asa! Tot ceea ce ai la dispozitie, nu include “tot”! Sa zicem ca aceste cuvinte cheie iti permit sa cresti si sa fii mai ordonat in expunerea online. Nu te ajuta sa stii exact pozitia ta pentru orice cuvinte cheie!

Interogari de cautare – reprezinta ceea ce poti tu sa modifici, sa rectifici, sa optimizezi etc. Cele mai populare interogari, au un secret! Datele din tabel, te vizeaza pe tine, dar contin date importante ce nu te vizeaza doar pe tine! Vorbesc despre clickuri! Aceste clickuri, hai sa le transcedem in forma vizitatorilor! Acum parca intelegi altceva, asa-i!?

Cum analizezi/interpretezi tabelul cu interogari de cautare?

Avem in tabelul cu “Cele mai populare interogari” de cautare, zona cu Expuneri. La fel se prezinta situatia si in zona “Cele mai populare pagini” accesate prin interogari de cautare. Aceasta zona iti spune de cate ori pagina respectiva a fost expusa in rezultatele de cautare. Alaturi afli clar din cate expuneri ai avut, cate clickuri ai primit. Corelarea dintre pagini si cuvinte cheie … sa spunem ca daca nu stii sa o faci, e problema ta, nu a mea, caci eu stiu cum! Hai ca nu e greu!

Desigur, in fata expunerilor mari daca ai clickuri putine, e clar ca nu atragi vizitatorul! Adica nu e suficient sa fii acolo pe cuvinte cheie ci trebuie sa atragi! Fii cu mare atentie la ce spun acum! Este important sa arati bine in rezultatele de cautare! Este poate cel mai important!

Cum sa arati bine in expuneri in rezultatele de cautare pe interogari de cautare, ca sa atragi mai multe clickuri?

Tehnici de a atrage click pe expunerea ta in rezultatele de cautare … sunt multe! Poate cele mai bune solutii se gasec in zona “Aspectul site-ului in cautare”, unde clar iti poti imbunatati imaginea ta daca te iei dupa sugestiile de acolo. Poti iesi in evidenta cu prezenta mai multor elemente precum: pret, stoc, evaluari (reviews) cu afisarea punctajului in stelute si altele! Poza produsului sau poza autorului, locatia magazinului tau, pagini interne ori alte categorii sau subcategorii, si acestea pot aparea in rezultatul de cautare! Oricum ar fi, cu cat devii mai atractiv cu atat castigi mai mult! Asta este sigur (vezi video)!

Despre Marcatorul de date structurate – Imbunatatesti imaginea si atragi mai multe clickuri pe interogari de cautare in rezultatele de cautare

Gandeste-te! Ai 400 de expuneri si 70 de click-uri pe luna, pe o anume pagina, pe o anume formula de cuvinte cheie! Poate e o cota care iti convine, dar logica mea imi spune ca trebuie sa fii cat mai aproape de numarul aproximat de expuneri, cu numarul de clickuri. Atunci poti spune ca esti multumit! Micsoreaza aceasta discrepanta intre numarul de expuneri si numarul de clickuri pe afisarile din rezultatele de cautare pentru interogari de cautare si vei castiga mai mult trafic organic!

Print Screen cu interogari de cautare realizat pe magazinul online al unui client care are probleme cu a genera mai multe vanzari. Investeste prea mult si castiga prea putin

Print Screen realizat pe magazinul online al unui client care are probleme cu a genera mai multe vanzari. Investeste prea mult si castiga prea putin!

Cum faci asta? Pai, analizeaza si vezi exact cum arati tu acolo! Pune si alti 2 ochi sa verifice si daca poti face ceva, fa! Si daca diferenta dintre cele doua numere este mare, eu zic ca sigur poti face ceva ca sa fii mai atractiv pentru click! Poti incerca acest asistent de markup pentru date structurate aflat in contul tau Google Webmasters Tools!

Stai! Sa fii atractiv nu se refera la elementele astea ochioase! Ideea nene! Ideea! Vorbim despre un om care poate vrea un produs! Ca sa il vrea pe al tau, trebuie sa i-l livrezi cat mai aproape de limita pe care ti-o impune tehnologia! Vorbim despre internet si Google, din pacate expunerile astea in rezultatele de cautare sunt si gratis, nu doar reclamele platite! Si gratis, uite daca arati mai bine, iei mai multe clickuri! Dar ca sa iti vinzi produsul! Asta este o alta poveste! Cum sa generezi mai multe vanzari din numarul de clickuri primite pe expuneri din resultatele de cautare pe interogari de cautare? Acum nu, poate cu alta ocazie o sa iti vorbesc si despre subiectul asta!

In concluzie, sper ca acum stii cum sa folosesti tabelul cu interogari de cautare pentru a iti imbunatati prestarea online cu siteul tau! Iti doresc spor la facut bani! :)

Articol etichetat cu:,

Care este gandul tau?