Google Adwords – Unealtă online foarte bună pentru OSC

Google Adwords nu este pentru noi, dar ceva de acolo ne ajută să câștigăm mai mult din afișarea reclamelor Adsense la noi pe site! Avantajul pe care îl ai atunci când dai de un articol ca acesta pe internet, e că nu mai trebuie să te gândești tu cum anume să faci, pentru că îți explic mai jos. Voi încerca în cele ce urmează să te învăț să scrii pentru bani, sau să câștigi mai mult din Google Adsense!

Am încercat într-un articol precedent să explic ce înseamna OSC sau optimizare seo pentru castig, și cum anume se aplică. Acum îmi dau seama că voi face o serie lunga de articole despre cum să faci bani mai multi cu siteul tău!

Una din cele 5 întrebări de bază referitoare la OSC, primește răspunsul acum!

Ce unelte online sau offline se folosesc pentru OSC?

Ei bine, avem așa:

  1. Google AdwordsGoogle Adwords oferă pentru cei care plătesc pentru a-și face reclame, o unealtă foarte utilă pentru cei ca mine. Planificatorul de cuvinte sau cum îi spune în engleză Keyword Planner te ajută să identifici si cuvintele cheie pe care să te optimizezi, dar și să ai idee despre ce te așteaptă (CPC, volumul de trafic lunar, etc.)!
  2. Google Search – Absolut necesar, dacă vrei să știi cu cine te bați pentru trafic. Normal, tu te optimizezi pentru castig, dar daca nu ai trafic, cum să primești clickuri pe reclame? In general folosesc Google Search doar ca satisfacere a curiozității mele de a vedea cine se bate pe cuvintele cheie pe care mă optimizez eu pentru castig. Dar este foarte util când vrei să analizezi competiția!
  3. WordPress SEO by YOAST – Acest laborator de analiză SEO este valabil doar pentru cei care folosesc WordPress ca platformă CMS. Este cel mai bun plugin SEO! Te ajută sa îţi identifici clar textul şi cât de bine eşti optimizat. Ce spune pluginul, trebuie să respecți, ca să îți iei de o grijă și cu optimizarea SEO în timp ce faci OSC!
  4. Unelte offline precum Radio, TV, și cam orice sursă mass-media – Asta în cazul în care vrei să știi cine face valuri la nivel de campanii de publicitate, ori ce perioade financiare te asteapta, prognoza meteo care influențează comportamentul oamenilor în online (plouă? crec șansele de câștig că stau oamenii mai mult în casă!).

Dar cum se folosește Google Adwords pentru OSC?!

Dă-mi voie să îți arăt! Voi lua un exemplu și îl voi trata exact cum facem noi aici pe Blogul Lui Jorjette. Așadar, suntem pe pagina Google Adwords, la unealta cu Planificatorul cuvintelor cheie (Google Keyword Planner).

prezentare pentru planificatorul cuvintelor cheie google adwords keyword planner

Jorjette spune: Ar trebui să scriem un articol despre chestii cu mesaje. Se caută mult și noi nu avem așa ceva pe site.

Bogdan spune: Păi te-ai hotărât la niște cuvinte cheie pentru care să optimizăm articolul?

Jorjette completează: Ar merge ceva cu declarații …

Bogdan răspune: Stai să văd – intru pe Google Adwords la sectiunea Planificatorul cuvintelor cheie, aleg prima optiune, completez în prima casetă „declaratii”, selectez limba română și țara România și apăs „Obțineți Idei”!

planificatorul cuvintelor cheie google keyword planner

Jorjette remarcă: Nu prea se plătește bine, dar volumul de căutări lunare e destul de mare!

Bogdan concluzionează: Dacă e să caut declarații, îmi apar declarații de avere ori chestii fiscale. Noi nu scriem despre așa ceva. Dar am o idee (caut „declaratii de” în loc de „declaratii„) …

Jorjette, puțin mirată: Ce idee? Uite la mine, declaratii de dragoste, peste 18.000 de căutări lunare, cu CPC de 0,01$

filtrare date in planificatorul cuvintelor cheie google adwords keyword planner

 

Bogdan spune: Stiu! Sunt ceva subiecte pentru articole, doar că nu se plăteste mult pe reclame (am filtrat rezultatele obtinute din unealta Google Adwords – vezi imaginea de mai jos).

filtru pornit pentru rezultatele din planificatorul cuvintelor cheie google keyword planner

 

În final, din rezultatele oferite de Planificatorul de cuvinte cheie din Google Adwords, pentru un articol OSC putem alege din trei variante:

rezultatele finale din planificatorul cuvintelor cheie google keyword planner

  • declaratii de impacare – puține căutări lunare, concurență redusă la reclame, preț mare per click (vezi imaginea de mai jos)
  • declaratii de despartire – la fel ca la cel de sus
  • declaratii de dragoste – căutări multe lunare, concurență mică la reclame, preț mic pentru 1 click

Cu toate datele astea din Google Adwords, de curiozitate intru să văd pe Google Search cine apare la rezultate pentru „declaratii de dragoste”. Din Chrome aleg Fereastra Nouă Incognito (pe asta sunt logat cu contul meu si-mi strică rezultatele), caut și puf! Se pare că sunt puțini de acolo care sunt optimizați SEO, majoritatea de pe prima pagină apar pentru că au avut noroc (cum mi-am dat seama, e un secret)!

Cred că s-a votat! Pentru acest subiect am decis că nu se merită să ne optimizam pentru câștig, având în vedere volumul redus de trafic pe cuvintele cheie plătite bine, așadar ne optimizăm dublu, și SEO și OSC! SEO pe declarații de dragoste, si OSC pe toate celelalte cuvinte!

Da! Poți face asta! Poți chema reclame bine plătite, folosind si restul de cuvinte cheie în articol, dar să nu te optimizezi si pe ele! Crezi că pe o pagină unde este text numai despre declaratii, se mai afisează reclame cu anvelope?

Google Adwords ne oferă un 2 in 1 – OSC si SEO pe acelasi articol

Este ceva firesc să te trezesti ca faci asta, mai ales când rezultatele din introspectiva Google Adwords îți dă semne clare că se merita sa te pui online cu un articol pe un anumit subiect, cand cei ce sunt deja online schiopateaza, sau din 10 locuri, sunt libere câteva!

Mai departe strategia decurge așa: se scrie articolul, se optimizeaza prima data SEO, apoi OSC, introducand unde se poate, exact sintagma cu acele cuvinte cheie care au CPC convenabil!

Cum ajungi să câștigi de pe urma unui asemenea articol OSC?

Totul ține de promovare în primă fază. Ca să primești trafic trebuie să apară articolul tău în ochii câtor mai mulți oameni, așa că rețelele sociale, newsletter sau liste pe email sunt șanse sigure și ieftine. Poți să te zbați mai mult, să crești Page Authority (de la SEOMOZ) – asta te ajută ca la volumul de trafic, să apari in primele rezultate la căutări! Oricum, așa ceva trebuie să discutăm în altă parte nu aici!

Deci, ai înțeles ce unelete online folosești pentru OSC și cum anume scrii un articol pentru OSC? Sper că da! Totuși, fii sigur că îți pot da mai multe detalii dacă mă întrebi folosind formularul de mai jos!

Ganduri si impresii pentru "Google Adwords – Unealtă online foarte bună pentru OSC":

  1. Bogdan Cristescu Cum cresc page authority

Care este gandul tau?

 

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.