Continut informativ prezentat vizitatorului într-o formă complexă

Mă întreb oare cum ar putea reuşi cei care prezintă continut informativ pe internet să capteze 100% atenţia vizitatorilor. Mi-au venit în minte foarte multe variabile de care ar putea depinde această reuşită.

Am privit puţin rezultatul actual, care defapt, este un grafic neclar pentru că nu poţi prevedea cum anume vor reacţiona toţi vizitatorii în faţa unui continut informativ.

Eu ca şi blogger, mă preocup cu ideea asta, pentru că urmărind activitatea vizitatorilor, îi observ interesaţi foarte sumar de informaţia pentru care ajung la mine pe blog. Mă gândesc la această situaţie ca la o criză continuă.

Ar putea exista o variabilă independentă care să fie manipulată astfel încât ca şi blogger să realizez un procentaj ridicat de captarea atenţiei vizitatorilor pentru continut informativ de pe blog?

O dată cu întrebarea asta, am găsit şi o realitate exprimată clar ca fiind mult peste rezultatele mele din observaţii. Există bloggeri care captează atenţia vizitatorilor, la maxim. Comparând conţinutul, comparând stilul şi alte variabile ce mă descriu şi ce îi descriu, realizez că totul funcţionează ok, doar că eu nu sunt „la fel de bine cotat” în atitudinea vizitatorilor, cum sunt ei. Apoi realizez acea variabilă independentă.

Continut informativ pentru captarea atentiei – cotarea vizitatorilor

Internetul cu continut informativ prezentat intro maniera infinitaNu există o singură variabilă, ci pentru ideea acestui articol, există o sumedenie de astfel de variabile. Cea mai des întâlnită este publicitatea externă, cea din afara internetului, iar a doua variabilă găsită este prezentarea de continut informativ într-o formă cât mai complexă. Ar mai fi şi vechimea care îl pune pe blogger într-o postură de experimentat, deşi cei noi vin şi cu idei noi, iar cei vechi nu mereu dezvoltă ceva nou.

Am rămas la ideea a doua, continut informativ prezentat vizitatorului într-o formă complexă. Toate site-urile cu trafic mare, toate website-urile din top la ora actuală, prezintă un continut informativ afişat într-o manieră complexă.

Acest complex defapt, îi oferă vizitatorului libertatea. Este un concept subtil, de care nici cei care deţin astfel de websiteuri nu ştiu dacă au habar.Are legătură cu prea întâlnita părere a oamenilor, cum că nu sunt liberi, cum că sunt conduşi, cum că nu fac ce vor ei şi cum vor ei.

Aici pe internet, această frustrare a majorităţii oamenilor, dispare, şi ea este mascată conştient de o activitate plină de necunoscut, internetul privit ca pe o lume fără margini, unde libertatea este singurul lucru ce te descrie ca şi membru aici.

Continut informativ prezentat într-o manieră complexă, crează o astfel de impresie, cum că locul în care vizitatorul se află, este un imens spaţiu dintr-un imens internet. Astfel se simte liber să aleagă, şi dacă observă că are multe de ales, este mulţumit, este fericit, şi asta contează pentru că dacă el pleacă de pe site, va reveni doar dacă a fost lucrat la sentiment.

Of, vorbesc despre nişte chestii subtile , şi mai ales de chestii de care vizitatorii nu sunt conştienţi. Sper să nu se supere vreo unul pe mine, dar acum că am prins ideea asta, parcă mai mult vreau să transform blogul ăsta într-un adevărat izvor de cunoaştere, o Niagara, ceva enorm şi indescifrabil, sau mai bine spus, dificil de mărginit sau de descoperit în toată splendoarea existenţei sale ca şi formă şi manifestare …

Na` c-am zis-o !

Articol etichetat cu:,

Care este gandul tau?