Blogging: Titlul mai important decât conţinutul?

Şi noi bloggerii stăm cu ochii pe statistici precum oricare altul din domeniul scrisului, cel care are grijă să ofere ca şă primească. Analizarea propriei tale activităţi pe perioade de timp te ajută să te înţelegi, să ştii ce faci şi cum să faci.

Dacă ar fi să împrumutăm sau doar să aruncăm cu ochiul la TV am sesiza că da, titlul este mai important decât conţinutul. Şi nu doar la TV, în presa scrisă se respectă această idee.

Este ceva general?

Prea puţin probabil, căci eu personal nu consider general ceva ce nu este etern aşa. General este că ne culcăm noaptea şi ne trezim ziua, dar să spunem că este general că un titlu este mai important decât conţinutul, nu!

România suferă de boala titlurilor, în presă, la TV, în diferse manifeste sau publicaţii, titlurile sunt manipulative, ele merg predominant pe vibraţii joase, cuvinte alese pentru a instiga psihicul la atitudini ce nu ţin de un nivel ridicat de manifestare cognitivă.

Am sesizat cu stupoare că titlurile cele mai importante, cele mai “accesate” sunt cele care descriu o necesitate a celui ce observă (pe blog, vizitatorul) sau cele care “arată cu degetul”. La ultimul fel intră mai toate titlurile din sfera blogurilor. Cei mai de succes bloggeri în procentaj de peste 90% “arată cu degetul”.

Poate deveni conţinutul mai important ca titlul?

Desigur, părerea mea este că va fi aşa atunci cânt persoana ce scrie va trimite informaţia din inimă către vizitatori. Să vorbim de dragoste aici pe internet, pentru unii poate părea stupid, dar eu mă refer la o dragoste ce seamănă mai mult a respect pentru cunoaşterea şi şi evoluţia noastră, a oamenilor. Interesele acum sunt în faţa oricărei alte valori sau conduc cam toate virtuţile, asta nu e bine, că noi nu suntem doar interesul nostru, nu?

Articol etichetat cu:,

Sunt 6 de ganduri pentru "Blogging: Titlul mai important decât conţinutul?"

  1. Bogdan Cristescu Eu_pseudonim
  2. Bogdan Cristescu Eu_pseudonim

Care este gandul tau?