Anunţ – cuvânt victimă al optimizării SEO

Piaţa de vânzare şi cumpărare şi chiar cea de prestări servicii ori de cerere şi ofertă, are grav de suferit dacă brusc şi fără o prealabilă acomodare, se elimină din promovare, ideea de anunţuri. Dacă acum toţi folosesc anunţurile, pentru vânzare, cumpărare, închiriere etc., aceste site-uri de oferă serviciile respective, au omorât la propriu un cuvânt din dicţionar.

În momentul respectiv este imposibil să mai poţi să faci ceva! Despre ce vorbesc? Păi cuvântul anunţ este un omonim. Omonimele sunt cuvinte cu aceeaşi formă dar cu înţeles diferit. Anunţurile nu se referă doar la ceea ce găsim acum pe site-urile cu anunţuri, ci există o formă de anunţ care se pierde uşor uşor căci nu va mai fi găsită la căutări, ori trecută cu vederea căci e irelevantă pentru nevoile căutătorilor obsedaţi de bani.

Dacă eu vreau acum să fac un anunţ umanitar ori un anunţ prin care să chem pe cine vrea la o reuniune ori o întâlnire de grup, în nici un caz nu e bine să folosesc cuvântul anunţ în promovare. Pur şi simplu nu vând nimic, nu vreau nimic la schimb, nu e nimic obligatoriu, e un anunţ că ceva se întâmplă. Acest tip de anunţuri de ce nu au voie să existe?

În momentul actual aceste tipuri de anunţuri au o formă în optimizarea SEO, anume, evenimente. Evenimentele sunt anunţate ca şi aceste anunţuri de care vorbesc eu, dar din nou, nu se foloseşte cuvântul anunţ.

Observ cum foarte mulţi nu văd logica în a eticheta promovarea unui eveniment ori recomandarea lui ca fiind un anunţ sau o anunţare. Dar să ştiţi că este aşa, şi nu vă puteţi „afişa” cu evenimentul într-un anunţ!

Aşadar, pe ce cuvinte cheie aş putea optimiza un site care oferă anunţuri de evenimente ce se vor întâmpla ori s-au întâmplat, astfel încât să nu fiu confundat cu afaceriştii? Este posibil aşa ceva?

Articol etichetat cu:, ,

Care este gandul tau?