Blogging: 7 ponturi de promovare cu success garantat!

Să presupunem că ne lipsesc cursurile de marketing, PR, că nu participăm la blog-meeting-uri şi suntem solitari. Ne putem face că suntem experţi în promovare şi să oferim curioşilor şi răutăcioşilor dovezi?

Da, putem!

Ne inspirăm din realitate, precum fac toţi! Aşa că iată cele 7 tactici sau tehnici de promovare inspirate din realitate:

  1. Tactica Chio-Chips : Presupune bonusul fals. Cum cei de la Chio (şi nu doar ei), îşi permit să desfacă pungile expirate, să împartă cantitatea în procente şi să adauge în pungile noi, oferind cică SUPER OFERTĂ cu 10% GRATIS, la acelaşi preţ, noi bloggerii luăm idei din articole mai vechi sau ale altora, le schimbăm textul, adică mai retuşăm cuvintele, adăugăm câteva noi şi avem conţinut nou, articol nou.
  2. Tactica Brutăria : Presupune să „îngrăşăm” materialul. Produsele lor, la gramaj pe ambalaj, au o valoare, în ambalaj produsul, are alt gramaj. Noi bloggerii putem pune un titlu pompos, cu multe cuvinte cheie frecvent căutate, dar în articol să nu îl lămurim cu nimic pe vizitator, ba chiar să omitem să vorbim despre ce este în titlu. Motoarele de căutare te vor aprecia pentru efortul din titlu şi îţi vor oferi trafic!
  3. Tactica Lactate: Presupune să ai „parteneri” pe care să îi pui la făcut pui sau idei. Firmele de lactate, nu au cum vorbesc ele în reclame, cele mai fericite vaci sau cele mai bine crescute, ei cumpără laptele de la ţărani, care de-abea cresc animalele potrivit reclamelor, şi cumpără laptele la un preţ foarte mic, cu peste 35% grăsime, şi oferă produse multiple, lapte max 3,5% grăsime, fac şi brânză multă, şi unt. Noi bloggerii putem să ne stimulăm vizitatorii să vină cu sugestii şi să ne ofere informaţii despre anumite subiecte, le ambalam bine, adică le scriem în stil mare, şi le publicăm! Success Garantat!
  4. Tactica Preţului cu reducere: Presupune să ai ce vinde! Supermarketurile, şi unele magazine, lansează promoţii cu reduceri, false, de genul „Cumpără acum acest produs că este 99,99 RON şi nu 127 RON cum era acum o lună. Noi putem să ne inspirăm şi să facem la fel, „Cumpără acum acest pachet la preţul de …, pentru că „eşti un oarecare”, îţi facem reducere, şi dacă îl cumperi azi, ai 10% discount!”. Success garantat, în web-ul extern deja se practică treaba asta!
  5. Tactica Taxe şi impozite: Presupune să taxezi vizitatorul la fiecare click. Cei prea mult nu strică căci omul este făcut să se adapteze. Dacă statul cere mai mult, noi dăm mai mult, că dacă nu dăm el ne pedepseşte. Noi bloggerii ne invităm vizitatorul să cetească ce are de cetit, dar îi plasăm strategic reclame şi linkuri capcană. Îl aburim că dacă face click va primi un cadou ceva, el face click şi uităm de el. Se poate folosi tactica în news letter: dă-mi adresa ta de email, dă-mi eventual şi nr. de telefon, şi te voi ţine la curent cu diferite chestii. Apoi îi trimitem reclame pe mail ca să ne ajute să facem bani!
  6. Tactica Taximetristul: Plimbi vizitatorul pe unde vrei tu, într-un final îl duci unde vrea el. Te urci în taxi, şi observă că şmecherul ocoleşte şi spune că e mai scurt drumul, cu cât ocoleşte mai mult cu atât creşte suma. Mai sunt 5 sec la semafor, de la 20m el încetineşte şi se opreşte să aştepte, căci staţionarea mai creşte suma. Nu-ţi dă mai niciodată bonul fiscal, şi nici rest, mărunt, nu are să-ţi dea, la sfârşitul zilei ăla este ciubucul lui, că doar nu eşti singurul care pleacă fără 50 bani. Noi bloggerii de cum intră vizitatorul pe site, putem să îl redirecţionăm de pe anumite pagini, unde vrem noi. De acolo dacă reuşeşte să treacă cu brio, îl mai plimbăm pe o pagină. Îi dăm câteva link-uri de unde să se inspire cu problema lui, eventual tot la noi pe blog. După ce lasă comentarii, nu-i răspundem cu lux de amănunte ci îi dăm aşa o pastilă, o întrebare eventual, ca să mai comenteze o dată! În scopuri bine ştiute dinainte, acesta este un success garantat!
  7. Tactica Profesorilor de la Universitatea  Cuza: Presupune să te crezi superior şi să fii mârlan cu toţi vizitatorii. Dispreţul faţă de studenţi, şi monopolizarea educaţiei lor în aşa fel încât să nu le oferi prea multe dar să îi ţii captivi cu burse, oferte tentante etc. Să-i pui pe studenţi să muncească pentru tine, să scrie ei cărţi şi tu să-ţi pui numele pe ele fără să ai nici o treabă. Să-i pui să traducă pentru tine, le dai note şi ei sunt fericiţi. Să le ceri bani ca să-i treci la examene. Noi bloggerii ne putem trata vizitatorii cu acelaşi dispreţ. Dacă le oferim şi false satisfacţii, nu e cu supărare. Nu le place ce le facem dar acceptă să fie jumuliţi pentru că ei cred că este spre binele lor. Putem să îi punem să facă multe pentru noi, dar să le dăm în schimb, cât mai puţine, eventual fără nici o valoare pentru noi!

Observ că am pus accent doar pe partea rea a lucrurilor. Poate există şi o parte bună în acţiunile lor, eu nu am văzut-o. Mai găsiţi şi voi alte tactici inspirate … Mă gândeam la tactica Milka, Don Caffe care este defapt Elita, timbrele poştale, asigurări, credite bănci, fructe şi legume din import, apa exportată şi importată la loc, ohoo câte nu sunt!

Sunt 3 de ganduri pentru "Blogging: 7 ponturi de promovare cu success garantat!"

  1. Bogdan Cristescu Nisa
  2. Bogdan Cristescu dominic
  3. Bogdan Cristescu raluxas

Care este gandul tau?